2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#35

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:27 am

'madamimadam' date='Dec 8th 2010, 11:12 PM'

glamloverx I WANNA GO TO LA NOW!
less than 20 seconds ago via txt

mhobbs0430 I will try and keep an open mind
less than a minute ago via txt

glamloverx Omgggf adams tourbus was there in the back DAMNIT I had to go because our ride was here. Fck
less than a minute ago via txt

moodswings1 Which vid should we upload first when we get home? WWFM w/ Grammy talk, Brisbane-style SW, or IIHY w/ audience flipping the freak out?
less than a minute ago via TweetDeck

funsize2205 @adamlambert thank u for giving philly a great show! We missed u since last time in august at the tower :) keep doing what you're doing :)
1 minute ago via Twitter for Android



User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#36

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:28 am

'madamimadam' date='Dec 8th 2010, 11:14 PM'

vegas1024 Lip synch it biebs!!
half a minute ago via Twitter for BlackBerry®

icebrat515 Bieber :)
less than a minute ago via ÜberTwitter

vegas1024 Oh look at the little thug isn't he presh
1 minute ago via Twitter for BlackBerry®

glamloverx I left the building and Adam im sure is still in it...bummer!!!
2 minutes ago via txt

vegas1024 Its official, adams lighting hates my camera. Pic of everyone but him come out :(
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®


Image
vegas1024 Its more believable if your mouth is actually moving tho....
less than a minute ago via Twitter for BlackBerry®

eyesLILIeyes I'm going Blind - no one needs to see a Beiber crotch grab EVER
less than a minute ago via Twitter for iPhone

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#37

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:28 am

'Tiki'srose' date='Dec 8th 2010, 11:26 PM'

vegas1024 Moseying toward the exit. Gotta beat this crowd. half a minute ago via Twitter for BlackBerry® .
rjacksPF @vegas1024 come to lobby & help me finish my beer. ;-) less than a minute ago via Twitter for iPhone in reply to vegas1024 .

shutterbug1617 ICU Isaac watching the biebs from stage right wing. And grinning like a fool.
2 minutes ago via twidroid .

Merrycello Isaac watching bieber from side LOL
2 minutes ago via twidroid .

vegas1024 Oh god *facepalm*
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

AnnieWT @glamloverx I'm in the lobby come noe by salts bar
3 minutes ago via TweetCaster in reply to glamloverx
.
GlitzNtheGlam @glitterbabycori I'm at the corner I'm turning my phone off
3 minutes ago via txt .

rjacksPF Can't believe they stop selling alcohol! Beiber's starting & I'm in lobby waiting for him to end. Talked them into another beer tho. Hehe.
3 minutes ago via Twitter for iPhone .

GlitterBabyCori @GlitzNtheGlam yeah
3 minutes ago via ÜberTwitter in reply to GlitzNtheGlam

vegas1024 These songs aren't as bad as I thought they'd be but his dancing and lyp synching is just too much lol
4 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

vegas1024 I can't stop laughing
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

GlitzNtheGlam @glitterbabycori u still at the buses? Cause I am
5 minutes ago via txt .

vegas1024 Now he's advertising a movie?! WTF?!
6 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

tomitweets me and @anniewt are sitting in the lobby
6 minutes ago via txt .

glamloverx U guys I am sooooo sore!!! Adam rocked tnight the most! He bragged about GRAMMYs nom b4 WWFM. ADORABLE. Oh my gosh my throat.im deaf too
6 minutes ago via Twitter for Android .

AnnieWT Shocker Biebs lypsyncs
7 minutes ago via Mobile Web .

SparklesFever @anniewt thats cuz I sent that 20 min ago
8 minutes ago via txt .

vegas1024 Hahahaha I got chipmunk voice goin on. How appropriate
8 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

eyesLILIeyes Dazzle with brilliance = Adam Lambert Bamboozle with dancers and flashes =Beiber. I've seen enough
9 minutes ago via Twitter for iPhone .

AnnieWT @SparklesFever not possible I'm in lobby with tomi
9 minutes ago via TweetCaster in reply to SparklesFever

glamloverx BEST BIRTHDAY PRESENT EVER SEEING YOU @ADAMLAMBERT THANK YOU SOOO MUCH FOR WHO YOU ARE! I freakING LOVE YOU
9 minutes ago via Twitter for Android .

vegas1024 Oh this is too funny.
9 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

Alikat1323 Aww so glad you guys enjoyed it!!! It was an amazing show!!
9 minutes ago via Twitter for Android

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#38

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:29 am

'madamimadam' date='Dec 8th 2010, 11:26 PM'

Merrycello He looked so sexy too in the leather and w the porcupine hair!
half a minute ago via twidroid

Merrycello OMG Adam sounded so amazing guys!!! Sooo many extra high notes! Crowd was like Dayum every time he hit a high note!
2 minutes ago via twidroid

vegas1024 Moseying toward the exit. Gotta beat this crowd.
less than a minute ago via Twitter for BlackBerry®

rjacksPF @vegas1024 come to lobby & help me finish my beer. ;-)
1 minute ago via Twitter for iPhone in reply to vegas1024

shutterbug1617 ICU Isaac watching the biebs from stage right wing. And grinning like a fool.
2 minutes ago via twidroid

Merrycello Isaac watching bieber from side LOL
2 minutes ago via twidroid

vegas1024 Oh god *facepalm*
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

rjacksPF Can't believe they stop selling alcohol! Beiber's starting & I'm in lobby waiting for him to end. Talked them into another beer tho. Hehe.
4 minutes ago via Twitter for iPhone

GlitterBabyCori @GlitzNtheGlam yeah
4 minutes ago via ÜberTwitter in reply to GlitzNtheGlam

vegas1024 These songs aren't as bad as I thought they'd be but his dancing and lyp synching is just too much lol
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

vegas1024 I can't stop laughing
5 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

GlitzNtheGlam @glitterbabycori u still at the buses? Cause I am
6 minutes ago via txt

vegas1024 Now he's advertising a movie?! WTF?!
7 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

tomitweets me and @anniewt are sitting in the lobby
7 minutes ago via txt

AnnieWT Shocker Biebs lypsyncs
7 minutes ago via Mobile Web

SparklesFever @anniewt thats cuz I sent that 20 min ago
8 minutes ago via txt

vegas1024 Hahahaha I got chipmunk voice goin on. How appropriate
8 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

eyesLILIeyes Dazzle with brilliance = Adam Lambert Bamboozle with dancers and flashes =Beiber. I've seen enough
9 minutes ago via Twitter for iPhone

AnnieWT @SparklesFever not possible I'm in lobby with tomi
9 minutes ago via TweetCaster in reply to SparklesFever

glamloverx BEST BIRTHDAY PRESENT EVER SEEING YOU @ADAMLAMBERT THANK YOU SOOO MUCH FOR WHO YOU ARE! I freakING LOVE YOU
10 minutes ago via Twitter for Android

Alikat1323 Aww so glad you guys enjoyed it!!! It was an amazing show!!
10 minutes ago via Twitter for Android

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#39

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:29 am

'madamimadam' date='Dec 8th 2010, 11:28 PM'

shutterbug1617 Climbed back over rapid girlies to come back & watch part of biebs. Big dance show. Tiny voice.
less than a minute ago via twidroid

GlitterBabyCori Sorry guys I didn't get any videos. But it was freaking awesome
2 minutes ago via ÜberTwitter

Merrycello Somebody To lovvveeee!!!
2 minutes ago via twidroid

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#40

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:29 am

'Tiki'srose' date='Dec 8th 2010, 11:32 PM'

Merrycello Adam got em jumping higher biebs
1 minute ago via twidroid


GlitterBabyCori @adamlambert you freaking tore it up tonight
1 minute ago via ÜberTwitter .

rjacksPF @shutterbug1617 you go girl.
1 minute ago via Twitter for iPhone in reply to shutterbug1617

Merrycello Crowd really into iihy jumping like crazy!
2 minutes ago via twidroid


Merrycello Once Adam really hit the climax of SW crowd really into that too!
2 minutes ago via twidroid

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#41

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:30 am

'Tiki'srose' date='Dec 8th 2010, 11:48 PM'

rjacksPF Lots of peeps leaving JB. Hmm. just watching them streaming out the door...
less than 20 seconds ago via Twitter for iPhone .

WshUpnASta Had a great time tonight! Finally met more glambert's and got pics will upload them later
half a minute ago via Twitter for iPhone .

Merrycello Lmao! RT @pennilesspoet Electrical outlet - 1, Adam - 0: http://tinyurl.com/2aoogla
1 minute ago via twidroid .

Merrycello When Adam did the tongue flicks girls in front of me got all excited LOL
2 minutes ago via twidroid


shutterbug1617 Trufax RT @spilt_daydreams We all need a backup fandom so we can still meet up and stuff while adam is making music in la.
1 minute ago via twidroid .

Merrycello He sounded and looked amazing! Only flub was Fever beginning. Think he was changing the words and moves and got thrown off
2 minutes ago via twidroid .

GoHollyAmberGo @Kitanneglam where u at?
2 minutes ago via txt


vegas1024 Welp I didn't catch the bieber frever. In the car for our 2 hr drive home
less than a minute ago via Twitter for BlackBerry® .

shutterbug1617 Jfc Adam sounded so amazing tonite. So glad he tooted his own horn about the grammy nom.
2 minutes ago via twidroid .

x_serenade Great night. Lots of amazing people seen <333 ILU GUYS
2 minutes ago via txt .

rjacksPF The peeps leaving look like Beiber fans. Strange.
3 minutes ago via Twitter for iPhone


Alikat1323 @Merrycello Was great meeting you tonight!! Thanks for being so cool :-)
less than a minute ago via Twitter for Android in reply to Merrycello
.
glamloverx @AnnieWT I know me too!!! :((( I saw a bunch of glams I shoulda said hi but didn't. Too tired and out of breath to talk. Couldn't talk.
less than a minute ago via Twitter for Android in reply to AnnieWT
.
Merrycello Bieber sounding really bad on this one
2 minutes ago via twidroid .

Merrycello Jfc every singer here is such crap compared to Adam. Sooo painfully obvious
2 minutes ago via twidroid .

Merrycello Bieber singing something from his acoustic ep. Um 1) not acoustic really and 2) ouch o_O
3 minutes ago via twidroid .

icebrat515 @TommyJoeRatliff can you come out to lobby and say hi? :)
3 minutes ago via ÜberTwitter


Merrycello Justin is a good dancer tho. And cute
1 minute ago via twidroid .

shutterbug1617 Well dancers got the MJ moves down. Like the breaking too.
2 minutes ago via twidroid .

Virg1877 Adam just left the venue..backseat in car. put the window down to wave goodbye!
3 minutes ago via txt .

GlitterBabyCori Omfg saw Adam
3 minutes ago via ÜberTwitter


Sulwen Monte Pittman is my fave <3
half a minute ago via txt .

AlexOliverio @TommyJoeRatliff PLEASE come out in the lobby and say hi!
1 minute ago via Echofon .

valleycard60 @adamlambert “@GlamFansUnite2: Our Grammy Nominated Darling Is Rockin The Philly Q102 Jingle Ball Glamily!!! (cont) http://tl.gd/7d03qk
2 minutes ago via Twitter for iPhone .

TALCvids @Alikat1323 Dennys? LOL
2 minutes ago via web in reply to Alikat1323
.
GlitzNtheGlam ADAM LAMBERT HAS LEFT I JUST SAW HIM. OMF HE WAVED AT ME
2 minutes ago via


GlitzNtheGlam HE WAS LKE 15 FEET AWAY FROM ME AND I SAW MONTE AND THE REST OF THE BAND
3 minutes ago via txt

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#42

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:31 am

'Tiki'srose' date='Dec 8th 2010, 11:53 PM'

icebrat515 @AlexOliverio hey
less than a minute ago via ÜberTwitter in reply to AlexOliverio

GlitzNtheGlam I CAN'T BELIEVE ADAM LAMBERT WAS 15 FEET AWAY FROM ME
2 minutes ago via txt .

vegas1024 Why so much traffic at 11 on a wed philly? Flyers game?
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

glamloverx DAMNIT!!!! I missed adam saying goodbye.. :(( I love you Adam!
2 minutes ago via Twitter for Android .

AlexOliverio @GlitzNtheGlam avaklamahskapamnskslamabalalalanskalandoalsjalan WHAT??
3 minutes ago via Echofon in reply to GlitzNtheGlam

glamloverx So intead of sitting in that building waching bvr I left after Adam and is talking all about love! Ohhh jesus my body is so achey!
3 minutes ago via Twitter for Android

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#43

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:31 am

'Tiki'srose' date='Dec 8th 2010, 11:58 PM'

vegas1024 I am on could nine and have perma grin. Thank you @adamlambert :D
1 minute ago via Twitter for BlackBerry® .

rjacksPF You were incredible tonight Adam. Thank you. @adamlambert
3 minutes ago via Twitter for iPhone .

glamloverx Adams hair was DEFINITELY sexier tonght! Jfc!!! Whip your hair back Adam its so hot!
3 minutes ago via Twitter for Android .

Merrycello OMG Adam. Srsly voice. DED.
3 minutes ago via twidroid .

moodswings1 We're home \o/
3 minutes ago via web .

glamloverx It is SO official I only love @adamlambert nobody else just Adam! He is I swear a gift from god everything about him IS PERFECT. Siiigh<3
5 minutes ago via Twitter for Android .

GlitzNtheGlam I SAW TOMMY YES OMG AND ADAM WAS IN A CAR BY HIMSELF ROTFL
5 minutes ago via txt


NtheGlam Lmao I was holding onto the guard rail cause I felt I was gonna faint when he drove by
1 minute ago via txt .

GlitzNtheGlam I'm so cold but the things I do for @adamlambert
2 minutes ago via txt .

glamloverx @AdamLambert I don't know when im ever gonna stop saying this but THANK YOU to pieces for giving me the MOST PERFECT birthday gift tonight!x
3 minutes ago via Twitter for Android .

uuliani home at last. really tired tho, good night twitter!
3 minutes ago via web

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#44

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:31 am

'Tiki'srose' date='Dec 9th 2010, 12:03 AM'

glamloverx How will I ever sleep tonight? Our plane leaves around 12 tomorrow to go home. I wanna know where Adam is staying 2n! Im in airport hotel
half a minute ago via Twitter for Android .

vegas1024 Hi new followers *waves*
half a minute ago via Twitter for BlackBerry®


moodswings1 Uploading vids now - will do WWFM w/ grammy talk first
1 minute ago via web


moodswings1 Holy crap it was amazing - so fun to see non-stans so into Adam. He blew everyone away
2 minutes ago via web

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#45

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:33 am

'Tiki'srose' date='Dec 9th 2010, 12:06 AM'

AlexOliverio Drivingggggg
half a minute ago via Echofon .

AlexOliverio @icebrat515 hii:)
1 minute ago via Echofon in reply to icebrat515

Sulwen I will just circle him with my penis
2 minutes ago via txt .

Merrycello So bieber synopsis - great dancing, energy, and he plays drums. But singing is sorta eh
2 minutes ago via twidroid

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#46

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:33 am

'Tiki'srose' date='Dec 9th 2010, 12:10 AM'

IsaacTheCarp Such a fun show tonight in Camden. Amazing crowd.
1 minute ago via web .

kriskay1988 Awe Adam i wanted to touch your hair but you need to get out of the car for that!!!! Lol
2 minutes ago via Twitter for iPhone .

vegas1024 :( on the highway and haven't moved for over 5 min. WTF?!
2 minutes ago via Twitter for BlackBerry®


moodswings1 awww yay isaac!! they must've loved it
2 minutes ago via web .

kriskay1988 Adam was on tonight lots of high notes sleepwalker was amazing!!
2 minutes ago via Twitter for iPhone


moodswings1 my arms are sore from holding that camera up. damn thing is HEAVY
less than 20 seconds ago via web .

GlitzNtheGlam IM SO freakING COLD
1 minute ago via txt .

kriskay1988 Oh and bieber fans suck I lost respect for him based on his crappy fans being so rude
2 minutes ago via Twitter for iPhone

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#47

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:34 am

'Tiki'srose' date='Dec 9th 2010, 12:27 AM'

kriskay1988 @adamlambert after party??
2 minutes ago via Twitter for iPhone .

glambert1919 @adamlambert you were deff the best one at jingle ball tonight
3 minutes ago via txt .

vegas1024 Hahaha I'm on cloud nine not could. Such typing issues I have
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry® .

eyesLILIeyes And I did love the pride in his voice when he said WWFM got him nominated for a Grammy - humble, yes but rightfully proud of accomplishments
3 minutes ago via Twitter for iPhone .

Alikat1323 @IsaacTheCarp You're welcome!! Lmfao.
4 minutes ago via Twitter for Android in reply to IsaacTheCarp
.
GlitzNtheGlam Omg warmth
4 minutes ago via txt .

GlitzNtheGlam @isaacthecarp I was the girl basically falling on my knees outside lmao
4 minutes ago via txt .

glambert1919 @adamlambert you looked sooo sexy tonight and sounded glamazing!!!!!!!!
4 minutes ago via txt .

eyesLILIeyes Adam could be such an ass if he wanted to - like BAM how u like me now bitches - but he stays humble and I love that
5 minutes ago via Twitter for iPhone .

GlitterBabyCori Adam tore it up tonight. Missed the dancers
5 minutes ago via ÜberTwitter .

glamloverx Oops I didn't mean splitting...lol SUPPORTING is the word.
6 minutes ago via Twitter for Android .

kriskay1988 The lack of enthusiasm in my section got me some smiles from Adam because I was flipping out while the rest of them sat. WTF???
6 minutes ago via Twitter for iPhone .

glamloverx But I kept thinking i don't freaking care I love Adam to death and having a blast while splitting him. Wow! <33
7 minutes ago via Twitter for Android .

eyesLILIeyes Loved seeing @adamlambert one more time this year but still don't know if he and @MaxwellsHouse had a rock/paper/scissors rematch LOL
7 minutes ago via Twitter for iPhone .

glamloverx The dancers weren't there and it made a bit of a differnce but I filled in for them lol I was INSANE in the audience. People were looking
8 minutes ago via Twitter for Android .

GlitterBabyCori @IsaacTheCarp was so awesome. Got to see you drive by in the nice white van. You guys rocked it.
8 minutes ago via ÜberTwitter in reply to IsaacTheCarp

glamloverx I don't know how im gonna walk or speak or hear tomorrow...ouch I am completely tiiired hew INCREDIBLE FUN NIGHT! I miss GNT tho !
9 minutes ago via Twitter for Android


TALCvids Hope you all enjoyed dinner provided by our own @Alikat1323. Processing our vids now :)
5 minutes ago via Twitter for Android


glamloverx Every chance I got when it was quiet I screamed everyone looked hell yeah I wanted to run up to the stage a that very moment!
2 minutes ago via Twitter for Android .

valleycard60 @Virg1877 hi great pic of you and Adam. So, how was the concert?? Did u get a pic of him leaving. Glad u had a great time!!
2 minutes ago via Twitter for iPhone .

moodswings1 sorry guys I'm new to uploading vids... this may take a bit
4 minutes ago via web

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#48

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:34 am

'Tiki'srose' date='Dec 9th 2010, 12:30 AM'

glambert1919 @adamlambert so glad you bragged about being nominated for a grammy you deserve it so much
1 minute ago via txt

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#49

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:34 am

'Tiki'srose' date='Dec 9th 2010, 12:37 AM'

Can someone else take over the tweets please. Morning comes early, so I need to get to bed. Really need my beauty sleep. ::haha::

glamloverx So flo rida and pat from train took of their shirts. Neither are good looking anywhere. I kept wishing adam would rip his off. But nope.
less than a minute ago via Twitter for Android .

glamloverx Charice was really good I thought. I like her song pyramid. Too bad she broke her foot tonight. :/
2 minutes ago via Twitter for Android .

kriskay1988 Adam was so adorable when he spike about his Grammy. I was screaming before he said it because I knew where He was going with it
5 minutes ago via Twitter for iPhone

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#50

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:35 am

'sealuv' date='Dec 9th 2010, 12:56 AM'

vegas1024 Who would've thought we'd get a show like that at a jingle ball?! Glad I ignored that little voice in the back of my head saying I was nuts!
3 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

beautifuladam4 Show was glamazing! @adamlambert you looked so hot! Sounded awesome
6 minutes ago via Mobile Web

kriskay1988 That's it. I am going to at least 10 concerts next go around seriously. Adam is my role model and I'll always (cont) http://tl.gd/7d0u42
9 minutes ago via Twitter for iPhone

moodswings1 sorry for the delay /o\ also it's really hard to keep still when using super zoom so these are a tad shaky, esp when I tried to zoom way in
10 minutes ago via web

moodswings1 jfc finally uploading to youtube. canon software is a pain in the ass
13 minutes ago via web

GoHollyAmberGo @Isaacthecarp where can we meet u?
16 minutes ago via txt

glamloverx I have a problem when I jump in IHY I can't just stand in that place and jump. I go all over lol. Need more jumping room!
18 minutes ago via Twitter for Android

UhHuhHerMusic I didn't get to touch his hair, but I did get to touch his mix engineer. http://yfrog.com/gz1zyj
19 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

User avatar
glambertparty
MTT Mod
MTT Mod
Posts: 11306
Joined: Sat Jul 04, 2015 8:31 pm
Location: Pennsylvania

2010-12-08 Q102 Philadelphia Jingle Ball - PERFORMANCE

#51

Postby glambertparty » Sun Oct 04, 2015 12:36 am

'Hand' date='Dec 9th 2010, 1:26 AM'

:P I saved it already. Gorgeous. I scanned every pixel of the picture by my eyes. He's so beautiful. ::wub::

Ohhhhhhhhhh there's more! :o afdfdhjsdfjah brb.
The first video!

moodswings1

Sleepwalke
http://www.youtube.com/watch?v=-tJqa3EjbnE


Return to “2010 E&A”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest